A pálinka csak egy kattintásra!

A shop.palinkarium.hu elkötelezett a kulturált alkoholfogyasztás iránt. Szeszesital fogyasztását 18 éven aluliak számára nem ajánljuk.

Már elmúltam 18 éves:

IGEN, MEGNÉZEM A WEBLAPOT NEM

Kérdése van? +36-70-946-8386

Gyakran ismételt kérdések (GYIK/FAQ)

1. Hogyan rendelhetek?
A rendelés leadásának legegyszerűbb módja, ha regisztráció után a webáruházon keresztül történik a rendelés. De lehet telefonon (70/946-8386) vagy e-mailben (rendeles@palinkarium.hu) is leadni rendelést. Ebben a két esetben mindenképpen szükségünk van az e-mail címre, telefonszámra és szállítási és számlázási címre.

2. Lehet telefonon rendelni?
Igen a +36 70/9468386-os telefonszámon. Ha a rendelés során megadja e-mail címét, akkor kérésére regisztráljuk a rendszerben, így kaphat email értesítést.

3. Hol és hogyan regisztrálhatok?
A Webáruház bármely oldalán a felső menüsorban a regisztráció gombra kattintva lehet regisztrálni. A személyes adatok megadását követően a regisztráció sikerességéről e-mail értesítést küldünk.

4. Hogyan adhatom le rendelésem a Webáruházban?
A vásárlás megkezdése előtt jelentkezzen be a rendszerbe. A termék kiválasztásánál kattintson a vásárlás most gombra. A kiválasztott termék ezután bekerül a kosárba. Ezután válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot majd kattintson a fizetés indítása gombra.

5. Hogyan fizethetek?
Többféle módon lehet fizetni: - a termék készhez vételekor: ekkor a kézbesítéskor / szállításkor / átvételkor a futárnak / pénztárosnak lehet kifizetni a vételárat. Banki előreutalással: ekkor a pénz jóváírását követően küldjük (postázzuk, szállítjuk) a termékeket.

6. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?
Minden sikeres rendelés beérkezése után egy un. „Fogadott” e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdődött. A feldolgozása után fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely már a szállításra vonatkozó információkat is tartalmazza.

7. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?
A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, ezért előfordulhat, hogy a munkaidőn kívül leadott rendeléseket csak a következő munkanapon tudjuk visszaigazolni. Célszerű ellenőrizni a kéretlen levelek (spam) mappát is.
Érdeklődjön kollégánknál a központi telefonszámunkon: +36 70/946-8386.

8. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költség a vásárlás végösszegétől és a fizetési módtól változhat a következő alapján:

Vidékre utánvétes fizetés esetén a szállítás költsége:2.300,-Ft
Fizetés kiszállításkor, az áru átvételekor, készpénzben a szállítónál.

Vidékre előre utalás esetén a szállítás költsége : 1.700,-Ft
Fizetés előre utalással történik a következő számla számra:
Békési Pálinkárium Kft. K&H Bank: 10401048-50526585-70701007

Budapesten mindkét fizetési módnál, egységesen 690,-Ft a szállítás díja.

FIGYELEM: Előre utalás esetén az áru postázása, feladása csak az összeg beérkezése után történik!

9. Van kedvezmény a vásárlásból?
Igen van. Vásárlóink számára kedvezményt biztosítunk az alábbiak szerint.
15.000,-Ft feletti rendelés esetén 500,-Ft kedvezmény a vásárlás végösszegéből.
30.000,-Ft feletti rendelés esetén 2000,-Ft kedvezmény a vásárlás végösszegéből.

Céginformációk

Tel.: +36-70-946-8386

Békési Pálinkárium Kft.
1145 Budapest, Torontál utca 51/a

Ha tetszik áruházunk, keress minket a Facebookon is.